Tuesday 15 March 2011

The All New RxWater


KETERANGAN PRODUK.Pernah Dengar Air Buluh?? Pernah Rasa Air Buluh??

Sedarkah anda bahawa air masak yang anda minum mengandungi radikal bebas yang membahayakan kesihatan di samping kuman, bakteria dan bahan kimia yang sukar dibuang dengan hanya mendidih air?

Tahukah anda bahawa buah-buahan, sayur-sayuran, makanan mentah harian anda disaluti bahan kimia merbahaya yang kekal walaupun dicuci dan dibilas?

Sanggupkah anda mengorbankan kesihatan diri anda dan mereka yang tersayang?



Kini, dengan The All New Rx-Water®, anda tidak lagi perlu khuatir dan risau.

The All New Rx-Water® menggabungkan 2 teknologi terkini sistem air dalam rumah yang memberikan kelebihan 2 fungsi dalam 1 mesin mudah pasang.

The All New Rx-Water® bukan sahaja menapis air minuman dan menghasilkan air berkhasiat, tetapi ia juga mampu mengeluarkan air padat ozon untuk membasmi kuman, bakteria, bahan kimia dan bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian.

Terokailah kehebatan The All New Rx-Water® dengan formulanya yang UNIK, menghasilkan air yang SUCI serta BERKESAN dalam membantu kesihatan dan kesejahteraan umum anda.

Riwayat Rx-Water

Pada tahun 2001, Dato' Dr. Noordin Darus, seorang pakar kesejahteraan terkemuka tanah air, disahkan menghidap penyakit kanser darah. Dalam usaha beliau mencari penyelesaian meringankan beban kesakitan menjalani rawatan kanser, beliau mendapati bahawa air minuman memainkan peranan yang amat penting dalam membantu menjamin kesejahteraan tubuh badan. Dengan kesedaran ini, beliau mencipta formula unik yang melahirkan penapis air berkonsepkan aura pertama di dunia - Rx-Water®.

Pada permulaannya, Rx-Water® dicipta untuk membantu beliau sendiri menghadapi rawatan kanser, tetapi lama kelamaan, dengan testimoni yang kian meyakinkan, orang ramai mula memperkatakan tentang ciptaan doktor perubatan kelahiran Pulau Pinang ini.

Pada tahun 2003, Rx-Water® mula dipasarkan secara besar-besaran melalui WorldWellness Network Sdn. Bhd., dan sehingga ke hari ini, lebih 200,000 pengguna telah merasai nikmat dan kelebihan minuman air Rx-Water®. Kini, setelah 7 tahun berlalu, Dato' Dr. Noordin kembali memperkenalkan evolusi di dalam Rx-Water® untuk memenuhi permintaan pasaran dan kehendak semasa dengan The All New Rx-Water® - sistem air 2 dalam 1 yang Unik, Suci dan Berkesan.

Fungsi Katrij



Katrij 1


Katrij 2


Katrij 3



Katrij 4





Rx Ozone Plate


Teknologi 1 Sentuhan






Boleh trade in dengan water filter terpilih (bernilai RM1000 ke atas dan masih berfungsi) dan dapatkan rebet sehingga RM500!!!. Tawaran trade in sah sehingga 30 September 2011 sahaja.

HARGA : RM3280

No comments:

Post a Comment